Lördag 16 mars

Godmorgon :) Mamma o pappa är och hämtar hö till Atlas i Stenungssund, slapp följa med skönt :) Idag ska jag och amanda till atlas senare och jag ska rida lite i manegen idag. Ska även fixa han jättefin, o fixa boxen den är lite äcklig nu o så :) Imon åker vi tidigt till stallet för att sen åka till bulycke för en utbildningshoppning med några från råda som brukar hoppträna. Har inga förväntningar på atlas alls faktiskt, utan detta ser vi mer som en miljöträning, vi ska starta en runda 50 cm och testa, ska inte sätta någon press på atlas utan vi kanske bara hoppar några hinder vi får se :) Vi bara vill ha lite omväxling, men vem vet det kanske går jättebra vi får se :) De ska iallafall bli skoj!! Så idag ska jag rida igenom honom lite så han är förberedd inför imon :P
 
Vi hörs!
 
 
 
I miss yoooouuu

Kommentarer
Ebba säger:

Sv; Tack! :)

2013-03-16 | 13:32:23
Bloggadress: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback