Inget att säga

Hej :) i går på pay and jumpen med Atlas gick de inte bra haha :) framridningen var han okej, pigg o lyssnade bra. Sen på framhoppningen märkte man att han var riktigt osäker. Stannade på hindrerna och det var en oxer som var grön han total vägrade hoppa, jag fick unte över han, dom fick lägga ner till en bom men han ville fortfarande Ibte men tillslut fick jag över han över bommen :) på dom andra två hindrerna hoppa han okej. Alva gick i strök mig i 70 o tog två 60 men jag kände att Atlas inte lyssnade alls o han var verkligen inte redo så jag strök mig i 60 också.. Lite tråkigt men det är sånt som händer! Nu ska vi träna o träna regelbundet typ varje/varannan vecka hoppning o han ska bli mer säker så ska vi prova igen framåt sommaren :D


Även fast det gick dåligt idag så älskar jag Atlas otroligt och vill verkligen utvecklas med honom ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback