Hoppträning igår

Träningen igår gick helt AWESOME!!!! Han va grymt pigg, o bockade tillochmed så pigg va han ;) han hoppade typ alla hinder utan att stanna, eller jo han stannade några gånger framförallt på en grön kryss oxer, han gillar verkligen inte sånna :) men han hoppade riktigt bra i går. Så stolt över Atlas. Veronica sa att de har blivit en stor skillnad sen förra gången o det är kul att höra. Dessa träningar hjälper verkligen både mig och Atlas riktigt mycket!! :) hoppade ett rosa oxer, som ka trodde han skulle stanna på men blå den hoppade han utan problem!!:)

Flög dock av :/ han vägrade på ett hinder så sprang han åt sidan då hade ja tappat balansen så då kutade han iväg så fastnade ja i stigbygeln o så drog han mig i maken..:/ de gick bra iallafall :) hoppade upp o hoppa o red som vanligt Sen ;) sånt som händer!!


Pauline fotade p jag har bara foton från mobilen som e ganska dåliga :)

Atlas la sig ner med för han va as trött o ville rulla. Så söt e han HHAHAHAH

Bilden när bag åker av ser ganska rolig ut haha :)


Kommentarer
Anonym säger:

Vilka gulliga bilder :)

2013-02-04 | 13:10:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback