Hopp

Idag blev det ingen träning för Veronica för hon var sjuk så hoppade med en tjej som heter Ella och hennes häst blondie! :) Atlas var ganska pigg och hoppade fint, vägrade några gånger men inte så jätte mycket. Det var ett hinder som vi inte kunde hoppa för det var ganska snäv sväng så när jag svängde så bromsade jag samtidigt av någon anledning så vi fick hoppa de åt ett annat håll då gick de bättre ;) det var iallafall jättekul! Och jag är nöjd med hoppningen idag :)) älskar verkligen att hoppa Atlas han tar sånna roliga skutt som en kanin ibland typ o han tycker verkligen att det är kul! :) behöver bara träna upp att han inte ska vara rädd för alla hinder som har konstiga färger, plank, olika mönster osv :))

Måste plugga lite nu..:/ så vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback