Gött väder

Godmorgon!! Idag är jag jätte glad bara för att det äe sjukt bra väder! :) idag ska vi köpa hö till Atlas, sen kanske åka en sväng till hööks. O såklart ska jag rida Atlas :) vi tar nog en sväng ut o lite på ängen tror ja blir super ;)

Men som sagt jag har en sak att berätta... Stallet jag står på nu är lixom bra o så men finns ingen paddock, ingen manege. Eller jo de finns men en bit bort. Grymma ridvägar har dom och en grym äng. Men jag kommer flytta till råda! :) jätte kul för både mig o Atlas. Vi kommer antagligen flytta redan nästa vecka så det är SJUKT KUL! :D

Så kommer komma till råda nån gång nästa vecka o fixa lite för Atlas o så är tanken ;)

Så ja... Men nu ska jag käka lite frukost. Puss :)


Kommentarer
josse säger:

Kan du inte lägga ut film på när du hoppar atlas och rider och så, han är så söt !

2013-03-03 | 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback