Dagens ridpass- markarbete

Hej :) har varit hemma ett tag nu och inte gjort något speciellt. Red Atlas i manegen idag! Jag ville öva lite på galoppombyten, så då kom ja o pauline på att vi kan lägga en bom på mitten av Ridbanan så man rider från en volt till den andra. :) så vi gjorde ett litet hinder med hjälp av sockerbitar. Allt gick jättebra, och han lyssnade på mina hjälper o hoppade fint o bytte galoppen!! Sen ställde vi hindret på en långsida med konor under som han skulle hoppa, så de blev lite tittig! Vägrade en gång sen hoppade han varje gång, sååå duktig e han! Älskar honom super mycket o känner verkligen att han gör framsteg varje gång jag rider honom!! Hoppade inte så jättemycket eftersom jag ska hoppträna på söndag, utan de va bara en liten markarbetsövning!! ;)

Men ni får ha de super bra så hörs vi senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback