Helvetes dag

Hehe ja rubriken säger de mesta.. Det har varit en helvetes dag igår.. Red barbacka till paddocken med Atlas och han blev red för något och bockade iväg flög in i staketet och över de.. De gick bra men tappade andan och fick ont i min höft.. Sen påväg hem skulle hoppa upp o då blev han också rädd för något och sprang iväg, men fick tag på honom snabbt ;) dock gjorde han sönder täcket. Tur att det gick bra med honom iallafall ;)

Idag ska jag rida på terrängbanan och sen kommer Tova (medryttaren) så ska vi öva lite horsemanship ;)



Ska åka till stallet om en timma jag har ju morgonfodring ... :(:( åh vill inte ha de. Vill verkligen sova ut imon! Har de på söndag med ...
Aja hörs senare puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback