Fullt upp

Åh vad dålig jag är på att blogga! Känns som jag bloggar för vi själv och jag har verkligen haft FULLT upp med Atlas o massa! Ska jag verkligen blogga mer? Iallafall idag har jag ridit sprattlis han var piggare än piggast haha ;) red ut en sväng mycket skritt med ganska mycket trav och galopp:) hade matteprov också de gick okej :) nu ska jag kolla på PLL!!!:)



Åh Gud vilken sööööt hund jag hitta på weheartit! Älskar små hundar! Dom är sötast i världen! Lätt att jag ska köpa en sån här någon gång!! Ååååhhhhh sååååå sööööt !!!!!


Kommentarer
Anonym säger:

JA fortsät blogga snälla <3

2013-01-10 | 00:14:24
Therese Ekendahl säger:

fast dedärär inen liten hund, den blir som rocky när den e stor :) de e nog en flatcoat som rocky ;)

2013-01-10 | 15:13:16
Bloggadress: http://thereseekendahl.blogg.se
Anonym säger:

Börja blogga igen!!

2013-01-14 | 18:28:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback