dålig uppd.

Förlåt för usel uppd. idag. Har helt enkelt inte hunnit, så då har jag fått lägga bloggen åt sidan!
Först var jag hos Atlas, mockade, fixade hö o sånt! :) Sen åkte jag till atlas förra stall för att kolla när amanda red sin medryttarponny. Hon hoppade. Det gick riktigt bra tycker ja :) Safir flög verkligen över hindrerna. Dom hoppade som högst 90 cm. Grymt! :) Så gulliga är dom! Nu har jag precis käkat med familjen. Sallad, rostbiff, revben o sånt :) Yum! Imon har jag morgonfodring. Ska gå upp 06:15... FATTAR NI 06:15!!!! :OO får lägga mig tidigt ikväll då :) Ska rida en morgonritt också det blir myysss!
 
Åh denna dagen ja gjorde dessa cupcakes minns ja såå väl. Min ÄLSKADE BÄSTA bebis lämnade jorden :'( <3
I will see you in the heaven! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback