2012 BÄSTA HÄSTMINNEN

Tänkte dela med mig av mina bästa hästminnen 2012! :)
 
 
•Höstcupen på Didi. Åh va kul det va. Vann ju! :D Kom trea i hoppning och vann dressyren o vann höstcupen. Det var riktigt rolig! 
 
 
•Bellens ridläger. Det BÄSTA ridlägret verkligen. Det var såååå kul! Hade lille Bellis igen :) Rolig ponny! Hoppade även 90 cm där :) LÄNGTAR tillbaks
 
Bild på bellis förr förra året (2011)
 
•När jag blev medryttare på Atlas, världens bästa ponny verkligen! Tyckte han var lite små jobbig i början men han var ju såå charmig o söt. 
 
 
•När jag fick hem Atlas min FÖRSTA foderponny! Det går inte att beskriva hur GLAD jag var, världens bästa dag! :D 
 
 
 
 
•När jag hoppade Atlas för första gången. Det var en magisk känsla! :D Haha han var lite vägrig i början men han hoppade grymt! :)
 
 
 
•Alla roliga klubbtävlingar på Råda på Bruniz. Riktigt kul! :D Även fast det har gått ganska dåligt för oss så var det otroligt kul! :) Nu blir de andra tävlingar med Atlas lille... HAHAHA får se hur de kommer gå xd
 
 
 
•När amanda och jag red ner till sjön med Atlas och Safir det var riktigt kul! :D En härlig sommardag! 
 
 
De var nog dom roligaste hästminnena, som jag kommer på! :D 
 
 
 
 
 
 
/Sofie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback