STALL FRI DAG :D

Hej! Förlåt för dålig uppd... Idag är det min FÖRSTA ledig stalldagen på 52 dagar, nu när jag varit i stallet varje dag i 52 dagar ska det bli skönt att va hemma :).. En i stallet som har häst där sa att hon ska vara i stallet länge idag och då kunde hon ta atlas :) sjukt snällt! Slutar ju tidigt idag så då kan jag sticka hem och plugga till so provet! Kanoners ju :) Har matteprov idag och tror det kommer gå jättebra för det är super jag tycker algebra är enkelt! :) Igår var jag hos Atlas och red lite på ängen :) Lite bus bara. Bockade lite hihih ;) 
 
 
 
de är också 11 dagar kvar till TÄVLING!! :D 
 
 
 
Kryddan min första medryttarponny... Sötaste ponnynn!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback