Förlåt..

Åh va dålig ja e på att blogga :( men nu har jag lite att skriva om iallafall! Minst ett inlägg om dagen!!! De LOVAR jag! Idag ska jag till skolan som vanligt, helt okej dag faktiskt ;) sen ska jag hem!!! Åh va skönt, Tova ska ta Atlas!! Skönt :) Måndags: red inte för det är så sjukt halt utanför stallet o en bra bit bort.. Tisdag: red lite tog de försiktigt.. Galoppera lite på ängen ;) onsdag: samma som i tisdags och igår fick han också vila faktiskt! Även fast han har broddar känns de taskigt för han att få gå ut på det glashala.. Men Tova ska rida idag och imon blir det hoppträning där lär han få springa av sig ;) hej pigg ponny! Haha! På söndag ska jag iväg på morgonen o göra något kul! ;) sen efter det ska jag till Atlas o sen på ett möte med hoppgruppen på råda! :D ska prata om mål med vt 13 va vi ska göra på hoppträningarna och sånt skojigt! Ska bli super kul! :) ser ut som jag har en ganska bra helg framför mig ändå ;) men jag uppd senare!

Kommer bilder senare kan inte ladda upp några nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback