Grymt pass!

Hej :) Idag hade jag markarbete med atlas och josefina och ginny.
Vi hade 4 bommar på en volt och ett litet hinder på en raksträcka. Atlas var verkligen framåt för skänkeln och travde och galopperade på bra. Han hoppade fint över det lilla hindret :) Nästan så att jag fick bromsa honom ;) 
Mitt i passet gick atlas emot skänkeln och ville inte gå framåt, vi tänkte att josefina kunde rida honom lite. Det gjorde honom, det gick GRYMT för henne. Atlas slappnade av och gick typ i form några steg och det var grymt verkligen, dom hade en liten fight med vem som skulle bestämma men det gick riktigt bra för dom! :)
Sen red jag och travade av honom, jävlar vad bra det gick igen till skillnad från andra gånger, han hade inte sin långa hals, han var helt amazing :o
Dock är han väldigt ofokuserad vilket är väldigt synd och sjukt envis men ja är MER ÄN NÖJD med detta pass! :)
Josefina ska rida honom lite på fredag igen ;) Hoppas han är lika fin då! :D¨
 
 
 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen o sen sova lite ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback