Vecka 1

Sista veckan innan skolan börjar dåå :( Fy va lovet har gått snabbt!
 
Såhär ser min vecka ut...
 
 
Måndag: Stallet, sen ska jag och min familj till våra kusiner och fira nyår! :D
Tisdag: Stallet, Therese hänger på ;)
Onsdag: Stallet, får se om någon hänger med annars är jag själv! :)
Torsdag: Stallet Atlas ska till Åby för att mätas ;) Hm... undra om han är ponny eller häst ? :) Vad tror ni? Jag tror att han är typ 149-150 cm men hoppas på 148 ;)
Fredag: Stallet, sen kanske va med någon eller så ;)
Lördag: Stallet, bara vara hemma!
Söndag: Stallet + plugga. 
 
 
 
Haha, stallet varje dag. Har varit i stallet varje dag i 2 veckor nu, men har man en ponny så har man :) Det tar på krafterna men det är sjukt kul! :D Det blir nog en ganska kul vecka, ska bli extra kul på torsdag! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

Får hänga med till Atlas nån gång. Har ju aldrig träffat din ponny ;) <3

2012-12-30 | 21:49:40
Bloggadress: http://www.wiolaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback